25 apr. 2013

En riktig vårdag

Idag har varit bra. Kort men effektiv arbetsdag (där spanskakurs ingick, SÅ roligt!), solsken som värmde på kinderna och energi i kroppen.

Vårjackan fick dammas av
Cyklade till Stockmann med sonen, och köpte INTE denna skjorta
Köpte däremot såpbubblor, alltid lika roligt! Tills flaskan faller.
Mjöden ser bra ut förresten, tack för era tips! Nu hoppas jag bara att korkarna inte åker i taket, och att mina smak-experiment inte backfire helt. Gjorde tre flaskor - en vanlig, en som jag kryddade med stjärnanis och kanel, och en som jag kryddade med ingefära. Och samtliga hade alltså hälften apelsin och hälften citron. Jag tror de blir goda, men den med anisen är nog något av en black horse.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288563226170.html
:)

Linda sa...

Nå jag SÅG den! Haha! Men ni vet var ni såg den först, inte sant? :)