24 feb. 2010

Lättnad

Har just levererat omkring 7000 tecken som handlar om ekologisk vinodling till Marthaförbundets organisationstidning. Det är första gången jag skrivit en så omfattande artikel, och det var riktigt roligt måste jag säga. Och nu är det likaså riktigt roligt att den är färdig och klappad och klar, och jag slipper gå omkring med mögelsvampar, bordeauxvätska och demetermärkningar på hjärnan en tid. Jag menar, det har ju kännats lite paradoxalt att skriva om vin samtidigt som jag sörplat på te. Ni fattar.

*en stund senare - fick just tillbaka en mail med rubriken "Tummen upp!", samt en förfrågan om mitt bankkontonummer. Jeeeeeee! o Kaaaatchiiiiiing! låter det i mitt huvud just nu.

2 kommentarer:

dobidangoescancan sa...

Jätte fint och ett stort GRATTIS!

Linda sa...

Jag är såååå nöjd, för jag befann mig mitt i allt i en situation där jag plötsligt lovat en massa skitlånga artiklar OCH att hålla en vinprovning för inga pengar alls! För att det är så roligt, minsann jooo.... men som tur insåg de nu tydligen att det ändå innebär en hel del arbete för mig, och ville kompensera. Hurra! säger jag nu och märker väl snart att de satt in en tia och en yllesocka på mitt konto, heh.