27 aug. 2011

Förstasides-stuff

Såhär började min dag:



Vem vet hur den slutar.

7 kommentarer:

Catten sa...

Oj så spännande! Hoppas du får en lika fantastisk dag som jag hade för en vecka sen, i väntan på rapport...

Eva sa...

Hoppas du har det roligt idag! Tyvärr kan jag inte vara med om festandet... men i tankarna är jag där :)
Kram!

morzan sa...

Ha en super dag!!

EVELINA sa...

Oj, det bådar helt klart för en toppenbra dag! =) Hoppas du har det jätteroligt!!

SV: Jo det är nog ett We Style-mingel på kommande i H:fors också, vet inte exakt när men ganska snart =)

Helena S sa...

Väntar med spänning på bilder!

Linda sa...

Tack! Åh, jag hade SÅ roligt! Och jag känner mig så lyckligt lottad att ha så fina vänner. Och Helena, du var saknad!

Linda sa...

Och Eva, du också såklart, men jag hade ju lite anat att du inte skulle komma flygandes för bara den skull. :)