5 maj 2010

Den som söker hon hittar

Hur ofta hittar man något man behöver på NITTIO procents rea? Och hur ofta går man ut från Ikea med ett kvitto vars slutsumma är knappa 25 euro (och dit hör några flaskor flädersaft, som är makalöst god!)? Va?



Vi har en sån här vit divan i en knut, men jag misstänker starkt att den kan bli våldförd på med en spädis in i huset. Historien upprepar sig själv, nästan - för ett halvt år sen var det rödvinsfläckar vi kämpade med, snart är det spyor och kiss som gäller.



Därför blev jag som ni förstår väldigt glad då jag såg denna grå klädsel för 12,90€, iställer för 129,90€.

Krukorna är för övrigt ett annalkande projekt, de känns inte alls elleinteriöriga. Eventuellt återkommer jag med bilder.

2 kommentarer:

Dolly Maria sa...

Herregud vilket fynd! Sjuk kick att "spara" så mycket pengar! :)

Linda sa...

Ja, det är ju precis så det känns! Jag är jättebra på att "spara" pengar, haha!