12 maj 2010

FB grupp som makes sense

Facebook kryllar av all världens onödiga grupper a la "Vi som gillar sommaren" eller "Om 5000 människor joinar denna grupp lovar jag att äta en mask" - men ÄNTLIGEN skådade mitt lilla öga en som verkligen är förnuftig och ack så behövd. Den heter " Activia, Actimel, Danone ja Danonino-mainokset vituttaa." Den är SÅ för mig. Jag blir helt rabiat varje gång nån av dessa flimrar förbi i tv-rutan, det finns absolut inga gränser för hur mycket jag avskyr just de här reklamerna.

4 kommentarer:

hemMAMAmi sa...

Huuuuuu...jag hatar dom också sååååå mycket!! Och herregud sådana skit"skådisar"! "...ja mahaa turvottaa..." FAN!

Jessica sa...

Samma här! De är så icke-trovärdiga! Ang. Facebook-grupper så kommer det så mycket fåniga till varje dag att det inte är klokt.

Linda sa...

Ja, man sku ju tro att deras reklambudget sku vara lite större än typ fem euro, det är ju ändå inget litet bränd det är fråga om.

Nina (Flo) sa...

Yes! Den gruppen ska jag gå med i :)