6 sep. 2010

Alltid lika roligt

Han: "Höhhö, sen om det tar slut mellan oss så kan du ändra bloggens namn till Singeln Harald, höhhö"

Jag: "Hehe, väldigt skoj joo."

Men vi har ju gjort lite framsteg ändå, nuförtiden säger vi OM, inte NÄR.


Catariina, läs inte vidare nu:
Vet ni förresten hur eländigt länge det tar att skriva inlägg, eller ja, vilken text som helst för den delen, om man gör det med tiofingerssystemet? Och utan att titta på tangenterna? Jag borde börja kunna det så småningom - om några månader för att vara exakt. Stressen. STRESSEN!

3 kommentarer:

catariina sa...

EHEHEHEH! Sorry, var tvungen att läsa vidare. :D (Men vet du vad, jag klarar inte heller helt av att skriva utan att titta på tangenterna. Jag kompenserar det med att flytta blicken helt ASSNABBT mellan tangenterna och skärmen. HAH! Men så är jag ju ingen riktig skrivtolk heller.) :)
Du fixar nog det!

hemmahannah.papper.fi sa...

Det var faktiskt ganska roligt.

Linda sa...

Nå han har sina ljusa stunder dendär sambon. Faktiskt så är han den som får mig mest att skratta i hela världen - men om det säger mer om hans humor eller min vet jag inte!