29 feb. 2012

Medan vi väntar II

Nej, vi sitter inte framför datorn heeeela dagen. Okej, vi kollade Lejonkungen också (i snabbversion, för vi spolade över de skrämmande sekvenserna), men nu medan lillis sussar på balkongen spelar vi Mouse Trap och dricker röd Jaffa*.


Ingen har förresten spytt på jättelänge. Kan man månne då gå ut i solen en liten stund? Eller är det förbjudet? Vi förvandlas till rastlösa, bleka vampyrer här inne snart.

*som sig bör när man är magsjuk. Undrar just varför? Jag tvivlar lite i tysthet och misstänker mer placebo-effekt.

5 kommentarer:

Sandra, i sagarden sa...

Jag ger er tillåtelse att gå ut! Inte kan ni ju sitta instängda för lite spyors skull heller! Kom bara ihåg att krafsa över spyorna om ni spyr i snön, det är så hemskt äckligt att bevittna sådant när man är ute och går ;) Har ni egen gård så gör ni ju förstås som ni vill :)

Charlotte sa...

Håller med! Ingen ska behöva sitta inne i det här underbara vädret!

Och i Sverige ska man inte dricka Jaffa utan avslagen (yäk) Cola.

veronica sa...

Gul jaffa minns jag att man fick som liten, och var bara Hartwalls som hjälpte :)

Lite frisk luft gör nog bara gott.

Anonym sa...

Godeftermiddag!

Nu har du chans att vinna kläder från 30 olika märken hos oss på Oii.

De som bloggar och inspirerar sina läsare mest kreativt, hittar de snyggaste kiten eller skapar något annat spännande inlägg, är med och tävlar i en av årets största bloggtävlingar.

Vinnaren väljer första plagget, tvåan andra plagget osv. Totalt kan 30 tävlanden vinna!

När du bloggat, mejla mig så är du med i tävlingen =)

...en fördel i tävlingen är om man tipsar sina läsare att göra samma sak och glöm inte länka till Oii med ordet "barnkläder"

Varma hälsningar,

Mikaela
PR & Kundtjänst
mikaela@oiidesign.se

Linda sa...

Nu blev det inget utegående för oss, kanske lika så bra. Jag tänker på ordspråket "det som göms i snö kommer fram i tö"...

Mikaela på Oii, ser inte riktigt nyttan i det för min egen del. Men skicka gärna lite kläder hit (strlk 86 och 128, tack) så lägger jag eventuellt upp bilder!