7 feb. 2012

Nu är jag där igen

Jag klipper mig, ångrar mig lite, sparar långt hår, och blir igen sugen på att klippa mig. Nu är jag där igen - är trött på att håret är så slitet och tunnt. Jag kommer ändå aldrig att få ett glansigt stort svall av lockar, utan här är det elektriska testar som slarvas ihop till en knut i nacken som är aktuellt - dag ut och dag in. Extensions är inget för mig, så jag misstänker att den enda vägen att gå är chop chop!




Tänker mig nånting i dehär banorna. Undrar bara om jag skulle se hemskt barnslig ut? Fattas bara ett näpet litet sidospänne och vips är jag fem år gammal igen. Målet är att se proffsig och välvårdad ut (jepp, jag börjar drömma så smått om arbetslivet igen, märker ni? Två år hemma gör sitt). Och skulle jag bli galen av att inte få fast håret, bort ur vägen? Antagligen.

6 kommentarer:

Naja sa...

Vi lider av lite samma problem verkar det som. Mitt hår verkar inte växa längre än en viss längd utan att bli asfult, stripigt och torrt. Och så klipper jag det osv.

Jag tror du inte alls skulle se barnslig ut i den här frisysen, snarare tror jag det skulle bli sjukt snyggt.

Anonym sa...

inte alls barnsligt, mycket fin frisyr. Skulle nog passa dej superbra! Do it!

Mia sa...

Vaddå slitet o tunt? Du har ju glansigt o välvårdat hår!

Anonym sa...

Skulle passa dig så bra!! Just som Keira (kortare bakom och längre fram). Minns när du för några år sedan hade pannlugg, det var också hot ;)

L8 sa...

Snyggt! Kör :)!

Linda sa...

Äsch, kan inte bestämma mig...