18 mars 2013

Besviken på er

Kalla mig impulsiv eller kalla mig naiv. Men jag hade faktiskt förväntat mig lite mer av er! Vad fick vi ihop med gemensamma krafter, typ en huntti? Nå woo-fucking-hoo.


Jag vet ju att Snigeln Harald inte är den största av bloggar, men det var ju det som var juttun - att nån plockar upp pinnen, och ger den vidare till nån, som ger den vidare. Men nope, såg inte nån "ringar på vattnet -effekt" precis, fast jag puffade lite här och var utanför bloggen också (vilket jag vet är emot netiketten, men för en bra cause tänkte jag det var godkänt). Jo, några av er fattade galoppen -tack till er, ni vet vilka ni är! - men det räcker inte!

Jag vill ha MER! Jag vill att ni ska ENGAGERA er! Jag vill se lite iver och lite WE CAN DO IT!

Vill inte ni? Eller vad är det som mättär? Säg mig.

5 kommentarer:

Pia sa...

Jag diggar din ilska. Hepp!

morzan sa...

Hepp!

fd bedragen.ratata.fi sa...

Jag kommer inte in på internetsidan med instruktionerna. Det måste vara ditt arga inlägg som satt igång en helskotas trafik :). Men hepp hepp, genast jag kommer åt sidan, jag lovar. Bra initiativ!

Unknown sa...

Hepp!
h. Tessa

Linda sa...

Jättebra, hurra för er! Och ni som bloggar, kom ihåg att skriva om det också!