17 mars 2013

Mer hemma hos -pix

Gomorron! Det var nån som önskade sig mer bilder av vårt hem. Här kan jag presentera vår lilla mathörna - med betoning på lilla. Min alldeles egna Arga Snickare håller dock på med att bygga ett större bord till oss (av gamla golvplankor, lite sådär rojsig stil), och jag lovar att ni ska få se bilder på det när det blir klart.
Det ska bli SÅ roligt att äntligen kunna ha middagsgäster utan att behöva sitta i köket mitt i allt stök och diskhögar. Och att kunna ha fler än två åt gången också!

3 kommentarer:

Mia sa...

Jättefint! Gillar din stil, att blanda mörkt och ljust med gammalt och modernt och sådär. Mera inredningsinlägg tack!

Anonym sa...

STOLARNA! Älskar dem! Nån dag ska jag också ha såna, bara jag får min man omvänd för han tycker de är superfula, haha!

Linda sa...

Mia, tack, vad glad jag blir! Har aldrig känt att jag varit nån "inredare", just för att jag alltid blandat hejvilt - men kanske det är just det som det handlar om? Vad vet jag, men vi trivs bra i denhär blandningen iallafall. :)

Anonym, jag hade länge önskat mig såna, och en dag meddelar min man (haha!) att han nu köpt hem ett gäng såna. Lyckan! Tror de kommer att göra sig bra med vårt nya bord, får se.