7 dec. 2011

Dagens mantra



Jag ska försöka gräva mig ur min grop idag och tänka på detta.

4 kommentarer:

Östermyran sa...

En mycket klok och insiktsfull funderare, nåt som man borde komma ihåg lite oftare. Tack för den.

skrutte sa...

sant. svårt vissa dagar... varit väldigt svårt denna höst...

Jennysruta sa...

så sant och en mycke klok tanke. Annars Linda du har en mycke fin blogg, gillar den massor trots att jag inte ofta tar mig tid att kommentera. Du skriver så genuint och ofta är dina texter igenkännande. Hoppas du fortsätter att skriva, trots tunga dagar som vi alla har. Ibland önskar jag att jag vågade skriva om det jobbiga, det trista. Men glansbilderna tar oftast över. Lättast så på nåt vis!

Ha en fin dag!

Linda sa...

Östermyran, jag tyckte också den var fin, och inte så klichémässig som många andra jag snubblade på.

Skrutte, alltså VAAAAAR är snön? Ljuset??

Jenny, tack, det gjorde mig genuint glad att höra!