18 dec. 2011

Fail

Jag hade kring två timmar tid på mig i stan idag, helt by my lonesome. Jag hade tänkt mig ett intensivt inköpspass. Nu kan jag med efterklokhet i rösten säga att det vill inte bli så mycket bevänt med julshopping när man planterar sig på glögg med en kompis istället.


På café Aschan på Esplanaden kan man beundra dessa läckra verk. Spårvagnen körde raka vägen in i mitt hjärta, och kommer utan vidare att få en paradplats i vårt hem nästa jul! Har aldrig sett nåt så fint.


Den här har knappast svängts ihop på en kvart den heller.

Mitt sällskap du jour, Jemppa.

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh så fin spårvagn, om du hittar/konstruerar en ritning så är jag jätteglad om jag får glutta på den

Linda sa...

Jag tror nog, om jag känner mig rätt, att jag kommer att försöka på fri hand - får se vad det blir! :)