19 feb. 2013

Sportlov, dag två

Jag ändrade mig angående turen ut i ödemarken, och är fortfarande tvåbarnsmamma. En god natts sömn och jag vaknade som en mycket mildare mamma, och bestämde således att det skulle bli biobesök idag istället.

 

Vi såg Niko 2, Lentäjäveljekset. Jag hade själv inte sett den första, och var kanske lite skeptisk mot inhemsk barnfilm, men eftersom sonen nu verkade entusiastisk så fick det bli den. Och vad är bättre än att bli positivt överraskad? Den var fint gjord, med en rörande sensmoral och lagom blandning av spänning, känslor och skratt. Tummen upp!

2 kommentarer:

Smulan sa...

Så mysigt att du hittar på en programpunkt varje dag! :)

Linda sa...

Mysigt är inte precis det ordet jag skulle använda själv, snarare nånting som syftade mot "livsnödvändighet" eller "viblirallagalnaannars"... Men tack!:)