22 apr. 2010

Arla morgonstund

Ett hett tips på hur man får en bra början på dagen: Ät frukost med en kompis! Detta fick jag erfara för några timmar sen då jag träffade Natte på La Torrefazione, och beställde en Baristan voima- aamiainen, som ni finner förevigad här nedan:



Med tanke på gårdagens hormonstinna gråta-så-tårarna-sprutar-helt-utan-anledning-session under kvällen, så kändes det mycket uppiggande. Nu ska jag vagga iväg till rådgivningen och kissa i burk och annat dylikt som de gärna ser att man pysslar med där.

3 kommentarer:

catariina sa...

Ja jag kan tänka mig att det är helt fab! Ska själv äta frulle med Hallånet imorgon och har stora förväntnignar!

Johanna sa...

Jag hoppas verkligen att min son inte var orsaken till gråtsessionen........Hoppas att du känner dig bättre nu! Styrkekramar!

Linda sa...

Catariina: Enjoy!
Jo: Absolut inte, orsaken var till 100 % hormonell skulle jag våga påstå.