6 apr. 2010

Grönt är skönt

Fick nöjet att leka svägerskans avec (jaajaa, brodern och jag är ju inte ännu gifta, och ingendera av oss är heller lesbisk, men ni fattar) till House of Eco -nätbutikens lanseringstillställning på Kabelfabriken - och där fanns helt som väntat hur mycket snyggheter som helst.



Costos hattar vet alla redan att är tuffa, så jag ids inte tjata om dem.


Jag ska tammetusan ha ett par swedish hasbeens ännu nån dag. Sen när jag blivit sifferblind eller drabbats av akut rikedom eller nåt. Orkar inte sukta mer.



Dehär gamla omgjorda gubbkavajerna ser nog lite cheesiga ut på bild, men de var på riktigt rätt tuffa och annorlunda när man fick känna och pajja på dem.



Väskor i återanvänd segelduk - har en hemgjord (design by Katarina) från förut, vill väldigt gärna ha fler!



Fick hem några små, men naggande goda grejer - en punainen norsu pipo (eller vad de nu kan tänkas heta för miniatyrmänniskor med ett huvud stort som en knytnäve)...



... och ett halsband med växtfärgade palmfrön. Vänligen totalignorera håret och minen, och lägg istället märke till min nöjda materialistiska aura. Aah.

Inga kommentarer: