9 dec. 2010

Nästan så man inte får säga det, men...



...vi gillar vintern!

5 kommentarer:

Sonja sa...

Vi med, vi kan bilda klubb. Det är helt klart vi mot dem! Och jag är så trött på alla som klagar, vad vill de ha? +2 och regn och mörkt? Nej tack! Fin bild av Simeon!

Pia sa...

Jag tror jag tycker om den lite jag med. Vackert som bara den är det ju nu. Sen kom jag på en hemsk tanke: tänk om alla ska klaga i fyra månader ännu!!!

Eva sa...

Här i Holland är det nog inte trevligt med vinter.. ingen tycks vara förberedd pa den (erkänner.. inte jag heller..). Jag njuter av vintervädret da vi har semester :)
men sadär pa vanliga arbetsdagar för snön nog hallas borta.

Kram!

Melli sa...

Vi gillar den absolut också barnen och jag! :)
Fin bild säger jag också!

Linda sa...

Sonja, har märkt att vi är i minoritet. Men det är ju inte kvantiteten utan kvaliteten, eller hur? :)

Pia, hellre såhär än slask. Vad tänker folk på egentligen?

Eva, det konstiga är ju att vintern alltid överaskar här i Finland också! Varje år! Kommer ni hem över julen förresten?

Melli, tack! Kunde inte du också börja blogga?