14 feb. 2014

Glad alla hjärtans!

Och mycket kärlek till er alla som läser, det gör mig jätteglad att ni orkar hänga här!

För några timmar sen stressade jag runt i Delikatessen (smart jo, en fredag eftermiddag) och kände mig så trebarnsmamma man bara kan känna sig- svetten rann längs ryggen, jag hade antagligen en inte-så-smickrande rosaröd nyans i ansiktet och vaggade likt en förtvivlad ankmamma efter mina ungar som inte trots varken hot eller mutor ville hållas inom synhåll. Och när handlandet väl var undanstökat åkte vi hem med 20:an- vilket man som höggravid gör klokt att undvika av komfortskäl, om man inte är sugen på en tidig förlossning - kullersten being the nyckelord på den rutten.

Nå nu är allt gott och väl i stugan, en tagliatelle alla vongole och lite muffins och skumppa* senare. I väntan på nya House of Cards på netflix önskar jag er alla en skön kväll!

*preggo/familjeblogg som detta nu är för tillfället så var "skumppan" i fråga denna.

Inga kommentarer: