12 juni 2015

Det är sommar på gång

Ja, det är ju inte som att jag inte skulle HINNA blogga, egentligen. Jag menar, jag sitter en hel del vid sandlådan nu och dricker kaffe. Så promenerar vi till stranden och bygger sandkakor. Vi klättrar upp till utkikstorn och picknickar. Vi bygger kojor. Vi tittar på småkryp och doftar på blommor. Och så allt det där vardagliga däremellan, lagar mat, handlar, dammsuger, hänger tvätt.


Bästa gården i stan: träd, blommor, sol, vindskydd, grillplats, allt!
Men att sitta vid datorn är ingen prioritet just nu, och ärligt sagt vet jag inte hur intresserade ni är av våra myrstigar, syrenbuketter och högst subjektiva och inofficiella glasspanelsresultat.

1 kommentar:

Hannah sa...

Det här är nu säkert ingen populär fråga bland supermorsorna men jag är bara nyfiken, hur får du tiden att gå under alla de där aktiviteterna? Jag är så himla dålig på att intressera mig för barngrejer att jag behöver alla tips jag kan få! Tråkas annars ihjääääl.