12 maj 2012

Premiär!

När jag ser dehär bilderna som jag tänkte kunde få illustrera vårt borgbacksbesök idag undrar jag nog lite. För ni kan ju tro att vi kanske varit med om nån skräckfilmsinspelning eller drömt nåt skrämmande? Usch sån creepy fiilis jag får, speciellt av clownen.


Men vi hade alltså en jätteskoj dag, jag och sonen. Så skoj att den måste avslutas, efter fem småfrusna timmar, med högljutt fräsande och spottande protester mot att den elaka mamman tvingar en att börja dra sig hemåt. Så, ni alla bekanta på Borgbacksområdet eller i trakterna kring Ås/ Berghäll/ Tölöviken som hörde kalabaliken - det var bara vi.

2 kommentarer:

Maria L sa...

Vilket dramatiskt besök det ser ut som! Hoppas ni får sömn trots clownen o hästen! Jag ska nog hålla mig borta från borgbacken :)

Linda sa...

What´s up med dedär bilderna? Det ser ju helt fasansfullt ut!