27 okt. 2011

Tävlingdags!

Kommer ni ihåg att jag nämnde ett litet samarbete med Jurlique för en tid sen?


Jurlique är ett australiensiskt företag som grundades 1985. Växterna i
produkterna odlas biodynamiskt och ekologiskt på den egna farmen i Australien.

Jag är en storbrukare av handkräm överlag, och är särskilt förtjust i Jurliques Rose Hand Cream. Den är dryg och lagom krämig och doftar sådär lite mysigt gammaldags -som att sticka huvudet in i ett stort fång rosor. Idag anlände en tub på posten, och i paketet hade snälla Maria på MN-brands lagt med några produkter att lotta ut till er, hurra!



Det är de tre produkterna till höger tävlingen gäller. Där finns Balancing Cleansing Lotion, Moisture Replenishing Mask samt Rosewater Balancing Mist. Handkrämen och Love Balmen (som Malenami berömde nyss) behåller jag själv!

För att vara med ska ni:
1) gå in på facebook och "gilla" Jurlique, klicka här!
2) länka till denhär tävlingen på er egen blogg för en extra röst

EDIT: Har ni ingen blogg så kan ni förstås länka på FB också, det är bara och copypaste från adressbalken.

Ja, och så måste ni ju kommentera här också, så jag vet att ni är med.

Lycka till, jag drar en vinnare nästa torsdag!

21 kommentarer:

Naja sa...

Jag vill bara meddela att jag kommer att vara i bönehuset fram till torsdag.
http://www.najanavigerar.ratata.fi/post/314429/

skrutte sa...

jag joinar naja i bönehuset!
http://ettskrutt.blogspot.com/2011/10/snalla-sota-rara.html

muminmamman sa...

jag är så med!
(även i min blogg)

catariina sa...

JAAAAAAAAG vill ha saker! :D

Catten sa...

såja, nu e även jag med!
http://catten.ratata.fi/post/314593/

jessica sa...

jag är gärna med :)

mammaspring.com sa...

Har gillat på facebook och skrivit inlägg i bloggen! Jag vill vinna! Har major behov av skönhetsprodukter... kokosoljan tog just slut och igår kväll tvättade jag ansiktet med handtvål... OMG! Ansiktet känns fnöskigt! :)

http://mammaspring.com

Anonym sa...

Har gillat och länkat på facebook. Fru Fortuna; gynna mig!

(: Mippe

Annika sa...

Har gillat på fb och bloggat om tävlingen! Vill SÅ ha!

Jenny sa...

Jag är också med, och gillar och länkar i fejjan, ok?

Malin sa...

Gillar på fb och tipsat om tävlingen på min blogg. Ska bli roligt att träffas om en knapp månad! :) Trevligt veckoslut!

Oca sa...

Jag är också med, har länkat och gillat på FB.

Oca sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin sa...

Jag är med har länkat och gillat :)

Hanna sa...

Jag har också gillat alla de jurlique grejerna man fick på bloggfesten i våras. Vill väldigt gärna vinna fler :) Håller alla tummar och tår! Skall tipsa i bloggen också!

Susanna sa...

Jag vill också vara med, men skriver ingen blogg och vägrar gå med i FB. Snyft, känner mig so outside!

Ensamma mamman sa...

Jag vill också vinna. Förstås. :) Har "gillat" och länkar NU.

Naadi sa...

Jag har gillat och länkat via bloggen! *håller tummarna*

Tove sa...

Jag är också med! Har länkat och gillat på FB.
/Tove

Unknown sa...

Jag är med! Har länkat i min blogg i spalten till höger!
Nina/little perky

Jo sa...

Jag vill också vara med! Har gillat på fb!