22 apr. 2010

Alla onödigheters onödighet

Jag råkade få syn på denna i fönstret på öns babytillbehörsbutik, och eftersom den dessutom var på rea så slopade jag alla mina principer, svalde min stolthet och inhandlade den. Får jag presentera Sangenic, blöjroskisen som producerar luktfria blöjkorvar. Jag sålde min själ till kommersialismens djävul enbart för att göra den blivande familjefadern glad - han har nämligen vid upprepade tillfällen uttryckt stark oro gällande kommande blöj-, kaki- och luktrelaterade problemsituationer, som exempelvis något vi kan kalla "blöjbyte på bebis". Hoppas han finner stöd och hjälp i denna inskaffning.



Vid en viss ålder börjar mjuka paket vara i ropet igen, och därför får världens bästa sambo också en snygg Ben Sherman -tröja av mig som kylkiäinen. Bild kommer eventuellt senare.

Inga kommentarer: