28 feb. 2011

Gåårdjös

Medan jag väntar på att barnvagnen ska komma hem, eller alternativt skicka oss ett vykort från var i världen den nu befinner sig, ska jag tacka Catten för utmärkelsen av Gorgeous Blogger: tack tack!



1. När började du blogga?
Mitt första inlägg är från september 2009.

2. Vad handlar din blogg om och vad skriver du i den?
Min blogg handlar om lite allt möjligt, men återkommande element är barnen, vintips och boktips.

3. Vad gör din blogg speciell?
Den är nog inte så speciell. Men jag försöker hålla inläggen ganska korta, och leverar en hel del bilder så att det inte ska vara jobbigt att läsa.

4. Vad fick dig att börja blogga?
Jag tycker om att skriva, och tänkte att en blogg skulle funka för det ändamålet.

5. Vad skulle du vilja ändra i din blogg?
Layouten!

Jag vill ge utmärkelsen vidare åt följande bloggare: Morzan, Ensamma mamman och Det är baksidan som räknas - Eva.

Inga kommentarer: