10 juni 2014

Bloppis: danska klänningar! - edit: SLUTSÅLT!

Har dejt med min man ikväll, och medan jag letade efter nånting att pynta mig med så hittade jag dessa godingar i skåpet. Enligt "nånting in, nånting ut" -principen så tänkte jag att dessa kanske kunde hitta ett nytt hem hos nån av er?

De är alla i prima skick, knappt använda faktiskt, men passar inte min post-preggokropp så bra för tillfället.

Noa Noa i silke
Först ut är en lite längre (just över knäna på mig) Noa Noa -klänning i silke, med bomullsfoder innuti på undre delen. Färgerna går i gult/beige/grönt. Ljuvlig skapelse med lyxig fiilis, och supersnyggt med klackar och stövlar! 25€, postavgiften inkluderat. Strlk L (motsvarar 38/40).

Jackpot
Näst är denna petroleum-blågröna figursydda klänning i bomull med enkla linjer och med vacker, feminin båtringning från Jackpot. 15€, postavgiften inkluderat. Strlk 38.

Noa Noa

Och till sist en somrig knälång bomullsklänning i strlk L från Noa Noa. Färgen är vad man kan kalla taupe, dvs en blandning av grått och brunt, med en liten dragning mot syren kanske? Fint att kombinera med tex duvblått eller rosa i olika nyanser. 15€, postavgiften inkluderat.

Säg hepp om ni är intresserade!

4 kommentarer:

Sonja sa...

Klänningen längst ner köper jag gärna, tack!

Mamma sa...

Petroleumblåa åt mig, hepp!

Smulan sa...

Köper jättegärna sidenklänningen från Noa Noa! Är så ivrig att jag skrev på facebook också :D

Linda sa...

Nåmen perfekt! Maila mig era adresser på lindavforssell@gmail.com så skickar jag dem och mitt kontonummer. Roligt att de får komma till fortsatt användning!