15 mars 2013

Min Morgon, min!

Idag var det min tur att stiga tidigt upp och sätta mig med en kopp kaffe i svenskfinlands berömdaste sminkloge. Tur att jag hade sinnesnärvaro nog att ta en bild, trots nervostiteten! Annars hade ni ju aldrig trott mig.

Aijoo, men den finns ju audiovisuellt bevismaterial också. Klicka er fram till klockan 08.08 så ser ni mig prata lite om några vintriga viner tillsammans med matgurun Kenneth Nars. Ska strax skriva ner vilka viner vi provade och vad de kostade, på husisbloggen.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vi brukar ha min morgon på i bakgrunden när vi äter morgonmål och plötsligt säger Nasse Lykkes mamma! Jätte bra gick det ju! Bra mef lite vinkar med vilka viner som är goda nu när jag får smutta igen!

Helena S sa...

Du var ju lugnet självt. I en mycket fin topp dessutom. De borde göra dig till vakkare!