11 maj 2014

Morsdagens höjdpunkt

Detta är ju det allra bästa med morsdagen (jaja, förutom de söta små liven man satt till världen då förstås): frukosten! Jag fick extra allt med a cherry om top imorse, helt fantastiskt morgonmål! Själv hör jag till dem som inte uppskattar frukost på sängen, utan jag vill sätta mig ner vid fint dukat bord, som dignar av godheter, och sitta där lääääääääänge, med påtår kaffe och färsk dagstidning.
 
Amerikanska pannkakor med hemgjord glass och färska bär

Så fick jag ju teckning och ett hårt paket* också, och imorse fortsätter firandet på dagis där det bjuds på morsdagskaffe. Så nog känner sig denhär mamman uppskattad - kanske mer än vad hon förtjänar till och med.

På tal om moderskap, så om ni vill höra min kompis Jenny och mig prata lite om graviditetsnoijor och hur vi resonerade kring vårt leverne när vi väntade smått, så kan ni lyssna på det senaste avsnittet av Familjeliv, klicka här.

Men nu hörni, hade jag ju lovat dra en lott om Love Balm -salvan från Jurlique: GRATTIS KAROLINA! Hör av dig så ska vi se till att du får den på nåt vis.

* innehållet var ett set med Black & Decker trädgårdsredskap, mycket uppskattat!

2 kommentarer:

Karolina sa...

Jeeee!! Jag tror jag senast vunnit en NMT telefon på 90-talet :D Imorgon har vi en ledig dag med Mauno så vi kommer inte på morsdagskaffet men kanske vi råkar vara samtidigt nån annan morgon i dagistamburen? Tack o ha en skön fortsättning på morsdagskvällen!

Linda sa...

Haha, nåmen då gick den ju till rätt person. :) Jag lägger den på Maunos hylla så behöver du inte vänta tills vi ses.