21 okt. 2012

Dagens bästa

Förutom att vi såg en fin lägenhet i eftermiddags, så var ju dagens absolut bästa stund då jag ringde på hos Helena och fick överraska henne riktigt ordentligt!


Inga gipsavgjutningar av magen och inga puttenuttiga dekorationer i blekblått och puderrosa, men en mysig brunch, några presenter och lite lugn och ro med kompisarna, det var konceptet - och jag tror faktiskt det funkkade, trots att jag bet mina naglar några dagar före, då huvudpersonen hotade åka in och föda.

3 kommentarer:

Helena S sa...

Tack! Det var en alldeles perfekt spädbarnsdusch! Jag hade ingen som helst aning att något så trevligt var på gång! Puss!

Peppe sa...

fint ordnat Linda! Du är en fin vän.

Linda sa...

Helena, alla excuser att träffas är bra, och det här var den bästa! :)

Peppe, tack! Och skoj att du också kom!