10 okt. 2012

Inte galen

Jag slog upp datorn, tog fram den galna katalogen och tänkte vara smart - varför trängas i det stora varuhuset när man kan sitta hemma med en kopp kaffe i ena handen och klicka med den andra, i godan ro? Men sini, det visade sig att det fanns på pricken två saker jag gärna hade haft ur den där katalogen, och bägge är av sån ekonomisk- och utrymmesmässig kaliber att jag får vänta tills jag har större badrum*, större kök och större lön.


 Min lycka i livet skulle vara komplett med detta badkar och en vit Kitchen Aid. Jag skulle aldrig någonsin mer drömma om nånting, nånsin.


*hur man än vrider och vänder ryms ett badkar inte in på tre kvadratmeter. Nope.

5 kommentarer:

Helena S sa...

yeah, right!

Malin sa...

Vi har ungefär ett sånt där badkar, men inte vet jag nu om det är lycka precis. Måste kanske komplettera med kitchen aiden.

Anonym sa...

Glöm det där med badkar - säger en som haft ett i åtta år - och använt det max fyra gånger :) Det finns bättre saker att önska sig ;)

Linda sa...

Helena, jooo-oo!
Malin, det är säkert där knixet ligger, man måste ha båda.
Anonym, Fyra gånger på åtta år, skojar du? Jag skulle så mycket hellre ha badkar än tex bastu (vilket vi inte heller har, förutom husbolagets. Och ett husbolags badkar lockar inte riktigt, blä.).

wonderland sa...

*fnis*

Jag hoppas att vi båda får snart njuta av en fin, varm bad :)