28 okt. 2012

Ynkedomen

Samma dag min man åker iväg på dyksemester (som han är väl värd, må tilläggas) så börjar jag känna av dedär bekanta små stickningarna i halsen. Jag struntar i dem och spenderar dagen på Fölisön för att lufta mina små och samla in några mammapoäng*. Kabooooom - nästa dag exploderar mitt huvud av grönt snor, jag ligger och fryser i sängen och kokar litervis med grönt te. Buuklubben snurrar på nonstop på areena.fi, och mina poäng försvinner by the minute.

Tog mig ändå till vallokalen, och via butiken för ingefära och citron.

*det finns såklart inga såna, helt onödigt att nån blir provocerad nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Voj nej. Fint att du röstade fastän sjuk. Krya på dig kvickt!

Mippe

Linda sa...

Man MÅSTE rösta. ATT man röstar är mindre viktigt än VEM man röstar på i min bok. Fast jag hittade nog en bra kandidat. :)

Linda sa...

Nej, alltså mera viktigt. Höh.