26 jan. 2012

Radio Vegas morgonshow

Nu kom klippet på areena, den som vill kan lyssna här: http://areena.yle.fi/audio/1327568755844.
Och fast det annars gick bra*, så gjorde jag det IGEN - som maken anmärkte på efteråt - jag klassade automatiskt ner mig själv från "expert" till "skribent". Varför ska det vara så svårt att rakryggat ta lite plats och vara stolt över saker man faktiskt kan och har jobbat för att nå?


*men hej vad är grejen med min knarriga röst?

Den som ser pigg och fräsch ut på bilden heter Eva Frantz!

3 kommentarer:

Fager Dam sa...

Jag reagerade faktiskt på samma sak, satt vi radion och tyckte att neej, neej, var bara redigt en vinkännare!

Har själv gjort liknande "int vet lilla jag"-tabbar, suck, alltid lika störande när man efteråt inser att väntas... jag vet ju egentligen det och det!

Men annars bra intervju!

M sa...

Hejsan! Tänkte att du kanske skulle vara intresserad av denna artikel (om du inte läst den redan): http://uusimusta.squarespace.com/etusivu/2012/1/24/lasipullo-ei-ole-ekopullo.html :)

Linda sa...

Fager Dam, jag ska skärpa mig. Från och med nu är jag en expert. :)

M, tack för linken, det var intressant läsning!