16 okt. 2014

Chop chop!

Och så gick det såhär igen. Fast nu tog det bara sju månader, och håret blev ännu lite kortare än sist. Såhär korthårig har jag ju inte varit sen sjuan i högstadiet! Vad jag var ute efter var att bli av med den tunna, risiga svans som jag lämnats med efter amningen, lite glans och lite volym. Och gärna en fräschare, piggare helhetslook - så jag gick till Loisto, och såhär blev Ilonas vision av det hela, och jag tycker det blev rätt bra.





Okej, på hemvägen fällde jag nog upp hupparen och kunde knappt vänta att få komma hem och rufsa till det på mitt eget sätt - ni vet, det känns alltid lite off när en annan människa stylar det? Man måste liksom få dra och puffa och fixa det själv ett par gånger innan det sitter.

8 kommentarer:

Pia sa...

Crazy snyggt! Gillar!

Linda sa...

Tack kompis! Nu återstår det att se hur det ser ut när det INTE är fönat hos frissan. Idag (dag två, alltid bäst!) är det ännu riktigt bra, men imorgon - who knows. :)

Helena S sa...

Ja! Jättesylish!

Maria sa...

Ojdå kort och verkligen snyggt! Passar dig superfint!

Maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Eva sa...

Snyggt!

Hannah sa...

Foxy mama! Jättesnyggt.

Linda sa...

Tack, roligt att ni gillar! Jag försöker ännu vänja mig - svårast är det att inte kunna slänga ihop det i en svans, sådär som man gör nästan per automatik då man har långt.