31 mars 2010

Glamorös valross

Spenderade en god stund i Noa Noa idag, och provade ut lite kläder för den kommande stamkundskvällens modeshow på söndagen 11.4. Var först lite tveksam, eftersom jag inte sett min midja på sisådär ett halvår - men det var ingen match, hittade slutligen mängder med härliga, lite typiskt bohemiska och romantiska plagg som satt riktigt bra! Temat är Alice in Wonderland, och det kommer att bli super - tänk er lite bubbel och tilltugg, Elfman´s sagolika musik i bakgrunden, såpbubblor, spelkort och dessutom rabatt på allt, hurra!



Blev själv ganska förtjust i dehär guldiga snörballerinorna jag har på mig på bilden!




Hur söta är inte dehär väskorna?



Ett par snitsiga solbrillor kunde jag också tänka mig, finns i många färger!


Mycket glassiga sköna färger!



Denhär klänningen tyckte jag också jättemycket om. Leggingsen under har jag bakfram på mig - man får vara kreativ då man är lite oproportionerlig!

Ifall nån blev intresserad kan man anmäla sig + en vän till helsinki ät fi.noanoa.com före 5 april! Det ordnas två shower, en kl 13 och nästa kl 15.

5 kommentarer:

Malin sa...

Jag har aldrig varit i Noa Noa-butiken! Varför har jag aldrig varit i Noa Noa-butiken! Jag vill till Noa Noa-butiken!

Peppe sa...

du är snygg som bara den och noa noa (liksom urban a) får mej alltid at att tänka på malin.

Linda sa...

Jamen Malin, då ska du ju absolut komma dit på stamkundskvällen! Tror faktiskt det skulle finnas ett och annat i din smak. O ta en kaveri med!

Malin sa...

Låter härligt, men har på känn att jag inte riktigt klassas som stamkund. Får man månne komma ändå?

Linda sa...

Det gör nog ingenting, du är välkommen ändå!