18 mars 2010

Indiefamiljen

Jag börjar bli bra på dethär med bilder i bloggen va? Här är mina fynd från imorse, åt mor och åt son, för fjuttiga 50 pengar sammanlagt:




Tycker de är lite fina med det där smalare bottnet.





Pikilite för stora ännu, men eventuellt passliga till hösten hoppas jag. Sånt här tänkande lär man sig då man har barn. Eller nå, man har ju vant sig en längre tid redan (läs 10 år) med "pikilite tajt nu men säkert passlig då jag gått ner några kilo riktigt snart". Men nu är det alltså det motsatta som gäller.

3 kommentarer:

Peppe sa...

Sjukt snygga! Bra shoppat.

Housewife sa...

Jätte fina! Jag har likadana smala bruna (som dina blåa). Can't wait att få ta fram dem igen. Som det ser ut nu så lär det ju ta en tid...

Linda sa...

Peppe: Rea-shopping is my middle name!
Housewife: Jag gick omkring med dem på jobbet hela dagen, och drömde om varmare/torrare tider. :)