29 maj 2012

Inte bara vin

Nu ska ni inte tro, med anledning av det förra inlägget, att jag bara ligger i soffan med fötterna uppe på bordet och pimplar vin dagen lång 24-7. Nähej då, jag rör nog på mig en del också - och idag är jag särskilt glad, för jag vågade mig med på Running Finlands intervallträningspass. De andra tjejerna där är ju galet duktiga*, och några av dem skulle resa till Stockholm nu i helgen för att vara med på maratonet. Jag är inte riktigt där ännu, om vi säger så, men det var väldigt peppande att vara med dem och springa!

*ett särskilt tack till Fua som coachade mig lite extra!

3 kommentarer:

mammaspring.com sa...

Hurra för att du hängde med och framförallt hurra för Fua som övertalade dig :) Hoppas vi ses framöver också!

fua sa...

Det var jätte skoj att du var med, och jisses det gick bra! Insåg först efteråt vilken hastighet vi egentligen sprang, så sätt dig bara ner i soffan med ett glas, det har du förtjänat!
Hoppas du kommer med någon annan gång också!

Linda sa...

mammaspring, det kommer vi att göra, lovar!

Fua, alltså det är nästan så jag harmar mig över att jag ska träffa några kompisar ikväll i stan, istället för att bege mig ut på länk - hur sjukt? Så call me peppad!