6 maj 2012

Tour de södra Finland

Jag måste bryta det här onda Hipstamatic-mönstret snart, men vet inte hur jag ska förmå mig till det. Vanliga iPhone-foton blir så fula, och jag orkar inte släpa runt den stora kameran nånstans.

Kl 14: I Kimito på kalas. Kakorna var så fint dekorerade, måste komma ihåg det knepet själv också. Och så måste jag kolla ifall vi skulle råka ha överlopps violer i husbolagets rabatter nånstans.

Kl 17: I Ekenäs på alldeles nyöppnade restaurangen Rådhuset. Alla dit som har vägarna förbi!

5 kommentarer:

Fru F sa...

Hurra för ny restaurang i Ekenäs och tack för tipset! Ska testas genast då vi gör första utfärden från lande!

Pia sa...

Jess! vår restaurangsommar är räddad!

Linda sa...

Mia, jo, senast jag var till Sippan var jag faktiskt lite besviken, så det är skoj att det kommer nåt nytt!

Och Pia, vinlistan är värd att spana in, hon Kati som driver stället är superduktig på viner!

Morzan sa...

Jo violer är bra! Med en liten allätare i huset gör det inget fast hon pillar i rabatterna :) Ni måste förresten komma på besök snart hit!

Linda sa...

Morzan, jättegärna! Ska vi ta det på fb som privat diskussion?