30 jan. 2013

And the winners are....

!!!PUKOR OCH FANFARER, CONFETTI OCH TRUMPETER!!! 

Grattis till Fua och T!

 Maken fick agera Herr Fortuna, och valde ut era kommentarer genom att välja två siffror mellan 1 och 25. Om ni ger mig era adresser så kommer ni att få varsitt paket på posten ganska snart!

EDIT: Och tusen tack till alla ni andra som var med men som blev utan pris den här gången. Jätteskoj läsning, och roligt att se att folk har mål och drömmar, och jobbar på att få dem att bli verklighet! För så är det ju lite, inget händer av sig själv, utan det krävs en egen insats också. Men om man vet VAD man vill uppnå, om man skriver ner det rent konkret, så är det lättare att få det att hända också tror jag. Jag ska se om jag kan sammanställa en egen lista åt er här nåt tag!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Hurraaaaa!!!!!!! Vad glad jag blir! Jag har mailat dig, så för mig kan du ta bort den nu. H. Fua

Jöns-Peter sa...

Grattis till vinnarna :) Det var roligt o läsa andras svar, som linda redan kommenterade. Nytt jobb Snigeln?!