26 jan. 2013

On air

Infann mig på Rundradion i förmiddags och skulle prata om vinterlöpning och broddar i Lördax tillsammans med Michaela. Vi representerar två vitt skilda typer av löpare - hon är ordförande för Running Finland, springer ett ultra baklänges och i sömnen, och bara sprudlar av energi! Jag däremot, jag njuter egentligen inte särskilt av att springa, och drar ut på mina 5 kilsas rundor ett par gånger i veckan främst för att jag inte har tid eller råd med nån annan motionsform.



I programmet porträtterade jag dessutom mig själv som värsta alkkisen som bara pratade på om mina viner igen (hur lyckas man med det i en show som handlar om en sport?). Och som pricken på i:et så glömde jag väskan efter mig. Jag hoppas ingen av er lyssnade.

2 kommentarer:

Anne sa...

Jag lyssnade inte, men nu ångrar jag mig. Jag tror du var superunderbarsympatisk.

mammaspring.com sa...

Lyssnade på Lördax via arenan nu ikväll och det var inte alls illa :) Du framstår som en sann livsnjutare! :) Inte alkis :) haha...